Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Input:

Hodnocení školení z pohledu posluchačů

22.8.2016, , Zdroj: Verlag Dashöfer

5.3.5.4
Hodnocení školení z pohledu posluchačů

PhDr. Vladimír Janák, CSc.

Dnes již běžným standardem každého školení je snaha získat zpětnou vazbu od účastníků kurzu. Cíle jsou následující:

(a) Zjistit praktický přínos a novost probrané látky pro posluchače: co bylo přínosné, nové, co se naopak zdálo nadbytečné, nebo se opakovalo.

(b) Dát zpětnou vazbu lektorovi – jaký je, dobrý - špatný, co dělá dobře, kde by se měl zlepšit a podobně. Někdy je třeba i uvažovat o změně lektora.

(c) Zlepšit organizaci (zejména časovou vhodnost), včasnost doručení pozvánek, technické podmínky a vybavenost školící místnosti, prostředí

 
 Napište nám
 Beru na vědomí, že tento formulář neslouží pro zadávání odborných dotazů, ale pro zasílání Vašich podnětů a postřehů k fungování portálu. Pro zadávání odborných dotazů prosím používejte tento formulář. Děkujeme za pochopení.
 Děkujeme, na Váš podnět budeme reagovat do 24 hodin v rámci pracovního týdne.
Input: