Nepřístupný dokument, nutné přihlášení
Do not fill this:

Specifika pracovního poměru pedagogických pracovníků

24.9.2016, , Zdroj: Verlag Dashöfer

6.2.3
Specifika pracovního poměru pedagogických pracovníků

JUDr. Eva Dandová

Podle poznatků praxe je největším problémem při sjednávání pracovních smluv s učiteli škol sjednání druhu práce. Úzké nebo široké vymezení druhu práce nese sebou ve školství své výhody i nevýhody. Tam, kde je v pracovní smlouvě např. uvedeno pouze „učitel českého jazyka a dějepisu” tak se tím ředitel musí řídit a nemůže s dotyčným učitelem disponovat např. v případě potřeby zástupu za učitele matematiky nebo fyziky. To je pro běžný provoz škol značně nepraktické.

Klasickým specifikem pracovního poměru pedagogických pracovníků je jejich pracovní doba. Podle § 22a zákona o pedagogických pracovnících však má

Přístup k tomuto dokumentu mají jen předplatitelé modulu:
BOZP profi | BOZP profi plus
Nějvětší on-line knihovna v ČR
E-mailové noviny každý týden
Největší on-line knihovna v ČR
Pravidelné zpravodajství
 +420 222 539 333  BOZPprofi@BOZPprofi.cz

VÝHODY PŘEDPLATNÉHO

  • více než 3 500 dokumentů z oblasti BOZP
  • přes 100 vzorových dokumentů
  • Každý měsíc desítky nových a aktualizovaných článků reagujících na legislativní změny
  • právní předpisy v aktuálním znění s vyznačenými změnami
  • garance aktuálnosti a správnosti
  • on-line semináře a jejich videozáznamy zdarma
     
     Napište nám
     Beru na vědomí, že tento formulář neslouží pro zadávání odborných dotazů, ale pro zasílání Vašich podnětů a postřehů k fungování portálu. Pro zadávání odborných dotazů prosím používejte tento formulář. Děkujeme za pochopení.
     Děkujeme, na Váš podnět budeme reagovat do 24 hodin v rámci pracovního týdne.
    Do not fill this: